תנאי שימוש באתר LinkZone

תקנון השימוש באתר הנ"ל נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד.
  1. קדימון
    אתר linkzone בכתובת linkzone.co.il (להלן "האתר") הוא אתר המשמש כמערכת להחלפת קישורים יוצאים מאתרים, והנך מוזמן לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן
    האתר מופעל ומנוהל על ידי שרון בן דבר. לכל פניה, יש ליצור קשר במייל office@knobystudios.com או בטלפון 0542382870
    השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדות של קבצים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן.
    הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.
  2. תוכן האתר
    אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.
    קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.
    האתר נועד לשימוש של מבקרים אנושיים, אין להתחבר לאתר או למידע שמוצג באתר באמצעות תוכנות אוטומטיות, סקריפטים, בוטים, וכיו"ב
    האתר מציג מידע אשר הוצג במקורות גלויים ברשת האינטרנט, לאתר אין התחייבות כלפי אמיתות או נכונות הנתונים.
    כל שימוש במידע הנמצא באתר יהא בשיקול דעתו ובאחריותו המלאה של המשתמש בלבד
    אין להשתמש במידע הנמצא באתר על מנת לבצע פעולות שאינן חוקיות. לרבות משלוח דואר זבל ("ספאם"), התחזות, גניבת קניין רוחני, הצגת מצג שווא, או כל פעולה אחרת האסורה לפי החוק.
    כל פעילות שכזו תהא על האחריות הבלעדית של המשתמש
    רישום לאתר מחייב הסכמה לתנאי השימוש, ומחייב הסכמה לאישור קבלת דברי דואר אלקטרוני מהאתר.
  3. ניהול משתמשים ומבקרים באתר
    הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת הIP של המחשב שלו, כתובת הMACID של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולש.
    צוות האתר / הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר / מנויים הרשומים באתר.
    בפרופיל האישי של כל משתמש יופיעו פרטים אישיים הכוללים שם פרטי ומשפחה, כתובת מייל, מספר טלפון, תמונה, ופרסומים של אותו המשתמש, הזנת פרטים אלו באתר מהווה הסכמה להצגתם לכל שאר המשתמשים באתר.
    במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר לא תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר linkzone.
  4. גילוי נאות
    באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.
    בכל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.
  5. איזור שיפוט
    בעת שאתם עושים שימוש באתר ובמקרה בו התגלעה כל מחלוקת אתם מסכימים להלן כי האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדי של החוק הישראלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט הישראליים בלבד במחוז תל אביב.